lørdag 22. august 2009

Så var sommeren over og permisjon... Lillegutt har nå gått i barnehage en hel uke og jeg har også jobbet en uke, dette har gått overraskende bra - men det er hardt å stå opp om morgenen! Lillegutt har vært utrolig grei gutt og sovet lenge, slik at jeg ikke er vant med å stå opp tidlig, men vi venner vel oss til å stå opp tidlig etterhvert. Lillegutt er jo liten fortsatt, ikke fylt ett år en gang, så han sovner på vei til barnehagen, vondt å vekke han, men heldigvis smiler han når han ser barnehagen sin :-)
I dag er det lørdag og vi har vært i Gjøvik og sett på masse brukt og antikk og andre som solgte sine egne produkter! Mannen min overrasket meg med å kjøpe et anheng til meg - et rødt glasshjerte, vi begge er veldig glad i hjerter, så det falt i smak! Naboboden hadde masse håndlagde smykker og jeg klarte jo ikke å gå forbi uten å handle(sett bortfra at jeg ikke hadde kontanter...med det hadde mannen min..!) Så da ble det et kjede der også ;-)



Søstra mi med familie har vært på Kreta en uka og hun kom hjem med en gave til meg - en søt rød hjerteskål, den er allerede satt fram til pynt på salongbordet - takk kjære søster :-)

2 kommentarer:

  1. Tipper både du og lillemann kommer godt inn i jobb- og barnehagehverdagen etter hvert, jeg! Det med hjertedillen er det flere av oss som har plukket opp, skjønner du, ikke bare grommannen din! :-)

    SvarSlett
  2. Har jo noen gromsøstra som er flinke til å plukket opp diller også! Slik som hjertedille, veskedille, smykkedille osv... Ikke alle som like heldige som meg :-)

    SvarSlett