torsdag 26. november 2009

Nytt skjerf!

Se så fint skjerf jeg har fått! En stor takk til www.hobbyugla.blogspot.com

Tykt, godt og varmt skjerf til å bruke ute på kalde dager! Gid jeg kunne strikke jeg også, det er jo så mye fint å strikke, alt fra skjerf, luer og sokker til kjoler og skjørt! Kanskje det får bli et nyttårsforsett - lære meg å strikke.




Jeg tenner mine lykter...

Når kveldene blir mørke, så er det jo så koselig med levende lys, både inne og ute! Så i kveld tente jeg opp mine lykter som jeg forøvrig har kjøpt på biltema...Synes de var fine selv om det ikke er høykvalitet!



Og så måtte jeg ha litt pynt og lys på spisestuebordet også! Dekketallerken, litt forskjellige kubbelys, en telysstake og litt annet dill.



1 kommentar:

  1. Hyggelig at du likte det :-)
    Du kan jo ta med mann og barn og komme på et strikkekurs ei helg - vi har plass :-)
    Ellers er det spennende å følge med på husbyggingen.

    SvarSlett