søndag 28. februar 2010

Utedag!

I dag hadde jeg ett mål for dagen - komme meg ut! Mannen dro til tomta/huset for å rydde, men lillemann og jeg ble hjemme. Lillemann og jeg gikk ut og fant kjelken, han stabbet fort bort og klatret opp i akeposisjon! Vi rakk en liten aketur(vi har en liten bakke i innkjørselen) før mor og far ringte og lurte på om vi ville på skitur, vi kastet oss i bilen og ble med på skitur. Lillemann er grei på skitur, sovner så og si med en gang vi begynner turen, så han sov seg gjennom 2 timer i pulken! Vi hadde en fin tur i et området vi aldri hadde prøvd før, spennende å gå der man ikke er kjent, vet liksom ikke hvor lang neste bakke er eller om det er skarp sving i neste nedoverbakke. Noen lang matpause ble det ikke, men en appelsin og en kvikklunsj fikk vi i oss
:-)

Lillemann klar for aketur!










Turfølget!




Utsikt mot Segård kirke

Jeg var med på turen jeg også!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar