søndag 21. februar 2010

Utfordring fra hobbyugla

Jeg har fått en morsom utfordring fra www.hobbyugla.blogspot.com !
Den er som følger:
1. Åpne SMS innboksen på mobilen din.
2. Hold inne "bla- knappen" mens du teller til fem.
3. den første setningen i meldingen du stoppet på skriver du inn som svar på på første sp.mål. Deretter holder du inne knappen mens du igjen teller til fem. Den første setningen i denne meldingen skriver du som svar på sp.mål 2. Osv...
4. Send denne utfordringen til fem andre.
SO HERE WE GO :-)

* Hva sier du til sjefen din når du kommer for sent på jobb?- Se så fin :-)

* Hva forbinder du med ordet husarbeid?Lørdag 1.mai skal jeg feire min 35 årsdag:-)

* Hva sier du når du er på et offentlig toalett, og du oppdager for sent at det er fritt for dopapir?
Den passer inn på soverommet.
* Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir å brekker lårhalsen? Jammen, er altfor lenge siden sist.
* Du tar kjæresten din på fersken med den annen. Hva sier du? Fortalte han mye om fødsel osv

* Hva er din beste sjekkereplikk? Passat eller str stasjonsvogn

* Hva svarer du hvis din kjære spør: "Vil du gifte deg med meg?" Tror kanskje vi er inne på noe her.

* Hva har du å si til ditt forsvar? Jeg fikk glassbolle fra kosta boda og vase fra steninge slott.

Jeg sender utfordringen videre til:
www.vinglefroken.blogspot.com
www.ann-k.blogspot.com
www.annanarten.blogspot.com

2 kommentarer:

  1. Takk for utfordringen, men med en nyslettet innboks ble det ikke mye interessante svar gitt! ;)

    SvarSlett
  2. Sjekkereplikken din var fantastisk :-)
    ha ei strålende uke

    SvarSlett