fredag 31. juli 2009

Hyttetur i Larvik

I sommer var vi halvannen uke på ferie i Larvik på hytta til søstra mi. Tantebarnet mitt som er tre uker yngre enn sønnen min øvde seg veldig på å krabbe, det er jo så gøy å se på henne!




Sønnen vår er glad i vann, så da tok det ikke lang tid før han fant et basseng å krabbe opp i selv om man har klær på seg... så da tok vi like gjerne et skikkelig kveldsbad med såpe og klut ute - med god hjelp av fetteren!





Etter at alle barn var i seng var det tid for litt kveldkos for voksne - brownies og jordbær med musserende vin til! Lekkert dandert av min søster.




En av dagene var vi på tur til Kragerø, der spiste vi lunsj på en restaurant der dette bildet hang, syntes det var fint! Jeg kunne tenkt meg dette i brunt/beige, det kunne blitt fint i vårt fremtidig
hus! :-)

1 kommentar:

  1. Vi koste oss masse sammen med rakettfetter og foreldre på hytta i sommer! Håper på gjentakelse neste år - regner med at tempoet er enda større da..! :-) Nå går sommersesongen ubønnhørlig mot slutten, men vi krysser fingrene for noen godhelger på høsten. Det er blitt vårt sommerhjem, dette her. :-)

    SvarSlett