fredag 31. juli 2009

Snill mann!

På vår dagstur til Kragerø var jeg innom en butikk og fant to lekre vaser/lykter, de sto så fint sammen i et hjørne! Jeg fikk med mannen inn og viste de til han og pekte på den ene 'var ikke den fiiin!?!' Etter å ha spist lunsj, ruslet litt og sett litt her og der var vi på vei mot parkeringsplassen der vi hadde parkert bilen, så spurte mannen min om hvilken vase jeg hadde mest lyst på - jeg svarte den turkise og da sa mannen min ' hvorfor ikke begge to? De passet jo så godt sammen' Jeg sa at vi skal jo ikke kjøpe noe mer før vi flytter igjen og da sa mannen at vi trenger jo en suvernier fra Kragerø og så gikk han og kjøpte begge to! Snille snille mannen min!

Jeg synes de ble veldig fine på kjøpmannsdisken vår sammen med blomsterdill-pynt fra Nille!
De vil nok bli enda finere i nytt hus med lyse vegger(!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar