onsdag 11. august 2010

ny spisestue på 1-2-3

I sommer på vei til Larvik stoppet vi utenfor Drammen hos www.stoffogstil.no og jeg kjøpte stoff til å trekke om spisestuestolene. Egentlig bare tull, siden trekket som var på var fint og helt, men hadde jo lyst på trekk som passet bedre til salongen... Så da ble det et veldig upraktisk stoff - lyst beige semsket møbelskinn... kjekt med små barn i hus da! Med stiftepistol så gikk jobben som en drøm og jeg er veldig fornøyd med resultatet spesielt siden jeg ikke har gjort det før og gjorde det alene. :-)

Jeg har kjøpt inn stogg til å trekke om den andre spisestua vår også, men det får vente litt - litt vanskeligere siden det stoffet er stripete.




4 kommentarer:

  1. Går så bra med lyst stoff atte, det blir jevnt skittent etterhvert :-)
    Jeg har hatt planer om å trekke om barkrakkene våre helt siden vi kjøpte dem for ni år siden, men det går sakte. Nå har jeg imidlertid stoff, så da mangler bare stiftepistol... Mulig det tar noen år det også :-)

    SvarSlett
  2. Kan låne stiftepistol av oss!
    Er bare å invitere oss nedover. :o)

    SvarSlett
  3. Så fint at du har oppdaget Stoff og Stil. Det er en av mine favorittbutikker. stolene ble jo fine da. Fra tante S

    SvarSlett
  4. Veldig mye fint hos Stoff og Stil ja, blir nok mer handling der! :-)

    SvarSlett